måndag 9 januari 2012

Teneriffa, december 2011. Under ytan #2

Som sagt: det var svårt att hålla reda på kamerainställningarna. Jag hade försett mig med ett 16 Gb minneskort och trodde efter dykningen att jag hade bortåt 10 minuter videofilm. Haha! En sekvens på någon minut och två mycket korta. Skakiga och danna var de också. För att de alls ska vara sebara har jag redigerat dem till halvfart. (Jag fick p.g.a denna manöver lov att lägga på ljudet i efterhand. Det var ju om inte annat lärorikt.) Men följ med nu på en minut under ytan! (Om man tittar på Youtube istället kan man få större bild: http://www.youtube.com/watch?v=7WFHckHnseM)



Och mot slutet av dykningen en eftertraktad syn: en trumpetfisk (Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=cNYXt1jKQ78)


Med så uselt resultat - vad gäller foto och video - ångrar jag att jag inte bokade i Abades redan första veckan av vår vistelse. Då hade jag ju hunnit iväg en gång till (vilket jag gärna skulle ha gjort oavsett foto- och videoresultat).  Men jag tar det nästa gång. Det finns någon sorts poäng med att ha det kvar, också...

Inga kommentarer: